وب سایت امور تربیتی شهرستان برخوار _ استان اصفهان

به وبلاگ امور تربیتی خوش آمدید

وب سایت امور تربیتی شهرستان برخوار _ استان اصفهان

8 اسفند روز امور تربیتی

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۵۱ ب.ظ


زندگی مجال تربیت است و هستی کلاس است که همه لحظه ها و صحنه هایش، آموزگار تربیت انسان است.

گذر ایام صدف روزها و شب هایی است که در پس یکدیگر آمدند و رفتند، تا انسان خود را در هاله تربیت بارور و از خاک به افلاک ره سپارد.

تاریخ، آیینه روشن انسان هایی است که زیر این آسمان بی رنگ، همیشه در پیِ نجات و تلاش، برای دست گیری از انسان هایی بوده اند که غریق دریای خروشان نفس شده اند. بیش از این که به خود بیندیشند، به فکر دیگران بوده، همیشه خلاف موج، حرکت کردند و ساحلی دیگر جسته اند.

کسانی که پیامبر گونه زندگی خود را وقف نجات گم شدگان کوره، راه های زندگی نموده اند. آن ها مانند پیامبران، مربیان دلسوز انسان اند.

مربیان تربیتی، میراث دار انبیا و اسطوره های خدمت به بشرند. آن ها برگزیدگانی هستند که با تکیه بر ایمان و عقیده قلبی خود، همیشه در اندیشه گشودن چشم های خواب آلوده در مسیر چاه های زندگی اند.

فکر خوب زیستن، خوب ماندن و خوب ساختن، در قلب دریایی اینان، موج های سهمگین اراده می آفریند.

اینان سازندگان نسلی معتقد، با ایمان و با نشاط اند. و همه ما مدیون ایمان قلبی و مساعی این بزرگواران در راستای تربیت صحیح هستیم. ا


سلام بر دست های پر محبتی که ابری تر از آسمان، عاطفه را به لب های ترک بسته وجود انسان ها می رساند. بر قلب هایی درود که مالامان از عشق به خالق و مخلوق، در پی افتاده ای در راه، می گردد تا مزرعه اندیشه اش را با نسیم تربیت سبز سازند.

بر زبان هایی درود که مانند طبیبی زبردست، نشاط را به رگ های گرفته نیازمندان فرا می خواند.

هفته تربیت اسلامی را به همه این بزرگواران تبریک می گوییم



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۶
بهمنش راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی